fredag 24 augusti 2012

Veckobrev v.35


Kl.
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
8.30-9.15
    Ma
Sv
Sv
Sv
9.30-10.15
Sv
 
     Ma
Eng
10.30-11.15
Gy
Sl
Gy
Ma
Bk
12.00-12.45
Sl
Smurff/Sv
Ma
13.00-13.45
Bk
Mu
 
 
Eng
14.00-14.45
 
Mu
 
 
 

* På måndag har vi utegymnastik, brännboll, då ska eleverna ha gy.kläder med och handduk så att de kan duscha efteråt. Om man någon gång inte kan vara med på gymnastiken pga. tex. förkylning så vill jag att eleven har med lapp från er föräldrar.

* Vi fortsätter i Oä:n med Åland, Nordenkartan till läxa till tisdagen, jag förhör muntligt. Oä läxa till tor. text om Åland.

* I svenskan börjar vi arbeta i böckerna.

* I matematik har åk 3 Madde E och åk 4 har mig.

* I engelska har åk 3 mig och åk 4 har Hjördis.

* På tisdagen har vi slöjd och åk 3 har textilslöjd med mig den här terminen och åk 4 har träslöjd med Tom.

* Smurff har pojkarna den här veckan.

 
Trevlig helg och vecka

Josephine
josephine.blomster-lillie@sahd.ax, tel.nr skolan: 34950, tel.nr hem: 35822

Matsedel:
Mån: Spagetti, köttfärssås, råkost, grönsaker
Tis: Korvsoppa, frukt
Ons: Stekt fisk, potatis, sås, grönsaker
Tor: Grillad kyckling, ris, sallad
Fre: Wokad lövbiff, klyftpotatis, grönsaker